Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Polska" Niewesoły początek kampanii PO

0
Podziel się:

Bardzo prawdopodobne, że Platforma Obywatelska sięgnie po billboardy, a więc - zgodnie ze słowami swojego szefa - wyrzuci pieniądze w błoto. O niewesołym początku kampanii wyborczej w PO pisze dziennik "Polska".

W gazecie czytamy, że doniesienia o starcie - trzeba przyznać - profesjonalnej kampanii "Polska w budowie", która miała dowieść Polakom, iż może nie tak szybko, jak by wszyscy chcieli, ale jednak w dużym stopniu to właśnie za rządów Platformy w końcu coś ruszyło się z drogami, przyćmiewały kolejne szczegóły afery wałbrzyskiej, z której wyłania się obraz nie tyle budowania, co kupowania poparcia w tym mieście przez działaczy.
Największy jednak cios - według dziennika "Polska" - przyszedł z samych szeregów PO. Tak poza mikrofonem politycy PO mówią o raporcie szefa komisji naciskowej Andrzeja Czumy, zgodnie z którym żadnych dowodów na naciski za rządów Jarosława Kaczyńskiego na służby nie ma.
Sprawa raportu Czumy według relacji polityków PO wyprowadziła na dobre z równowagi premiera. "Zdenerwowany to delikatnie powiedziane" - mówi jeden ze współpracowników Donalda Tuska o reakcji premiera na raport Czumy. Ale Czuma to nie koniec trudności, na jakie napotkała partia rządząca u progu kampanii. Kolejny to wyrok Trybunału Konstytucyjnego, który uznał, że przygotowane przez PO przepisy zakazujące billboardów i płatnych spotów telewizyjnych są niezgodne z ustawą zasadniczą - pisze dziennik "Polska".

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Polska"/kl/jj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)