Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polskie Radio Euro jest bardziej multimedialne

0
Podziel się:

Polskie Radio Euro stawia na multimedialny kontakt ze słuchaczami. Dziennikarze zaprezentowali część oferty w transmisji internetowej streaming video.

Dyrektor Radia Euro Szymon Sławiński podkreśla, że ta forma komunikacji nie jest przypadkowa. Chodzi o bardziej osobisty, interaktywny kontakt z słuchaczami.

Jedną z audycji, która podąża tą drogą, jest "Kluboteka". DJ Bert zaznacza, że "wyszła ona ze studia". "Kluboteka" jest realizowana z różnych klubów na terenie całego kraju.

Interakcja ze słuchaczami jest też założeniem projektu "Studio otwarte". Publiczność zgromadzona w studiu będzie mogła czynnie uczestniczyć w wieczornej audycji "Zostaw Wiadomość". Każdy będzie miał możliwość zadawać pytania i komentować wypowiedzi wygłaszane podczas audycji.

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Euro. Jej hasło brzmi: "Nadaje się tu". Więcej na temat oferty Programu Czwartego, jak i samej kampanii, na stronie internetowej www.polskieradioeuro.pl

euro
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)