Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ponad 60 firm zgłosiło się do udziału w konkursie "Firma przyjazna mamom"

0
Podziel się:

Konkurs jest częścią kampanii społecznej "Mama w pracy", której celem jest promowanie rozwiązań sprzyjających godzeniu macierzyństwa z pracą zawodową.

Koordynatorka kampanii Karolina Błaszczyk z Fundacji Świętego Mikołaja podkreśla, że dla firm, które wezmą udział w konkursie, jest to szansa znalezienia się w gronie przedsiębiorstw docenianych przez pracowników, jako przyjazne macierzyństwu.

Karolina Błaszczyk zauważa, że firmy przyjazne mamom mają zupełnie wymierne korzyści, bo zatrudniają osoby, na które mogą liczyć. Badania socjologiczne przeprowadzone w ramach kampanii "Mama w pracy" wykazały, że matki są pracownikami lojalnymi, dobrze zorganizowanymi i ceniącymi dyscyplinę czasu pracy. Karolina Błaszczyk podkreśla, że pracujące matki same przestrzegają dyscypliny pracy i wymagają tego od innych, w tym od pracodawcy.

W konkursie "Firma przyjazna mamom" będzie oceniane przestrzeganie prawa pracy przez pracodawcę, udogodnienia dla pracujących matek oraz atmosfera sprzyjająca macierzyństwu zatrudnianych kobiet.

Zgłoszenia do konkursu na firmę przyjazną mamom można przesyłać do końca stycznia. Konkurs jest organizowany przez Fundację Świętego Mikołaja oraz dziennik Rzeczpospolita przy współpracy Instytutu Badawczego Millward -Brown SMG/KRC.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w Dzień Matki, 26 maja.

Do pierwszej edycji konkursu zgłosiło się 121 firm. Kapituła wyłoniła 31 laureatów, wśród których szczególne uznanie zyskały: Grupa Ikea, Tesco Polska i Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.mamawpracy.pl

firma
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)