Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pozory mylą, dowód nie - neurolog

0
Podziel się:

Trwa akcja edukacyjna "Pozory mylą, dowód nie", która ma zwrócić uwagę dorosłych na problem sprzedaży alkoholu młodym ludziom.

Alkoholu w dużych ilościach ma ogromny wpływ na prace mózgu i może prowadzić do utraty jego niektórych funkcji - przestrzegała neurolog Marta Banaszek w PR24. Rozmówczyni internetowego kanału Polskiego Radia tłumaczyła, że picie alkoholu w trakcie okresu dojrzewania powoduje zaburzenie prawidłowego rozwoju nastolatka.
Marta Banaszek w PR24 wyjaśniała, że osoby nieletnie szybciej uzależniają się od alkoholu, co spowodowane jest działaniem mechanizmów psychologicznych w mózgu. Aby uzyskać stan szczęścia, który alkohol dawał nastolatkowi na początku, pije on coraz więcej.
Kampania "Pozory mylą, dowód nie" skierowana jest głównie do sprzedawców i świadków sprzedaży alkoholu. Jej celem jest ograniczenie dostępności alkoholu nieletnim.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)