Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu"- Cyfrowy nowicjusz wymachuje szablą

0
Podziel się:

"Puls Biznesu" pisze, że nowa platforma cyfrowa ITI zapowiada, że w grudniu będzie już mieć kilkadziesiąt tysięcy klientów. Dziennik przypomina, że kampania reklamowa ITI rusza we wrześniu a dotychczasowi monopoliści na polskim rynku: Cyfrowy Polsat i Canal Plus już się szykują na walkę z konkurencją.

Ambicją ITI jest stać się liderem na rynku pod względem liczby klientów. Wiceprezes ITI Bogusław Kułakowski wyjaśnia, że platforma ma do tego wszelkie potrzebne atuty: ludzi, technologię, programy oraz podejście nastawione na satysfakcję kilentów.
"Puls Biznesu" zaznacza, że pewność, z jaką nowa platforma cyfrowa wchodzi do gry, zadziwia zarówno rynek jak i konkurencję. Dziennik zastanawia się, czy ITI nie ukrywa jakiegoś asa w rękawie, bo - jak pisze - "doświadczenia rywali każą wątpić, że plan wypali".

Puls Biznesu/MagM / mb

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)