Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" - Gminy oryginalnie się promują nryk Version:1

0
Podziel się:

"Puls Biznesu" - Gminy oryginalnie się promują

W tym roku samorządy wydadzą na promocję ponad 650 milionów złotych. By się skutecznie wypromować sięgają po oryginalne pomysły - informuje "Puls Biznesu".
Gmina Olsztyn pod Częstochową, słynąca m.in. z pięknego zamku, w tym roku na reklamowanie swoich walorów poświęci 800 tysięcy złotych, z tym, że aż 775 tysięcy dostała z Unii Europejskiej. Gmina liczy niespełna siedem tysięcy mieszkańców, ale z Brukseli otrzymała pieniądze na to, żeby zareklamować się jako ogólnopolskie centrum nordic walkingu, czyli spacerów z kijkami. Z przyznanej kwoty tamtejsze władze sfinansowały kilkaset billboardów, oraz spoty w stacjach radiowych i telewizyjnych. Dzięki reklamie, w sobotę, właśnie w gminie Olsztyn odbędzie się inauguracja Światowego Dnia Marszu.
Więcej w dzisiejszym "Pulsie Biznesu".

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Puls Biznesu"/hs/dyd

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)