Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
wiadomości
04.12.2013 04:05

"Puls Biznesu" - Polskie owoce zakosztują światowej reklamy

Podziel się
Dodaj komentarz

"Puls Biznesu"-owoce-reklama

Ruszamy w świat z promocją truskawek, borówek i porzeczek - czytamy w "Pulsie Biznesu". Gazeta wyjaśnia, że pilotażowa kampania będzie w przyszłym roku prowadzona w naszym kraju, a przez kolejne trzy lata do skosztowania naszych owoców będziemy zapraszać Austriaków, Szwedów, Finów i Czechów. Koszt tych działań przekroczy 4 miliony euro, a organizatorzy czekają jeszcze na dofinansowanie unijne.
"Puls Biznesu" pisze, że handlu malinami i porzeczkami Polska nie ma sobie równych. W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejscec w świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy pół miliona ton owoców jagodowych - zaliczamy do nich jeszcze agrest i aronię.
Więcej szczegółów - w "Pulsie Biznesu".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Puls Biznesu"/kry/dj

Tagi: wiadomości, IAR
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz