"Puls Biznesu" powołuje się na pierwszy kompleksowy raport dotyczący rynku żywności ekologicznej w Polsce, opracowany przez firmę badawczą Inquiry. Prezes tej firmy Agnieszka Górnicka mówi dziennikowi, że do wzrostu tego rynku walnie przyczynią się sieci handlowe, zarówno te specjalistyczne, jak i ogólnospożywcze, które rozwijają ofertę produktów ekologicznych w swoich sklepach.
Według Agnieszki Górnickiej najważniejszym motorem wzrostu rynku żywności ekologicznej jest rosnąc świadomość zdrowotna, żywieniowa i ekologiczna Polaków. Coraz więcej osób szuka na rynku produktów ekologicznych, uznając, że są one lepsze dla ich zdrowia i środowiska od produktów wytwarzanych na masową skalę metodami przemysłowymi.
Więcej szczegółów na ten temat - w "Pulsie Biznesu".
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Puls Biznesu"/kry/dyd