Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" - Żywność po polsku, buty po włosku

0
Podziel się:

Zagraniczne firmy coraz częściej stawiają w Polsce na lokalne marki - pisze "Puls Biznesu". Gazeta podkreśla, że polskość na rynku bywa atutem, szczególnie jeśli chodzi o produkty żywnościowe.

Z ostatniego badania TNS OBOP wynika - pisze "Puls Biznesu" - że Polacy najczęściej rekomendują obcokrajowcom polską żywność - soki, jogurty, wodę, mleko i batoniki. Na drugim biegunie w badaniach znalazły się odzież i buty. Marki z tej branży, jeśli są wyprodukowane w naszym kraju, nie mogą liczyć na rzeszę spontanicznie propagujących je konsumentów.
"Żywność i polskość to gra w skojarzenia, kalki. Przywołanie miejsc wiarygodnych, takich jak góry, Mazury, morze" - mówi dziennikowi dyrektor zarządzający polskiego oddziału agencji McCann Wourldgroup Piotr Łysak. Dlatego też zagraniczne koncerny często wprowadzają w naszym kraju marki jednoznaczenie kojarzące się z Polską i jej regionami. Odwrotnie z kolei jest na rynku obuwia. Tam powstają marki udające zagraniczne, szczególnie włoskie, choć za nim stoją polscy producenci.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Puls Biznesu"/kry/dj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)