Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" 5 mld zł schowanych za bieliznę

0
Podziel się:

Aż 5 miliardów złotych Polacy wydali w 2006 roku na bieliznę - pisze "Puls Biznesu". To według gazety znak czasów, że Polacy coraz więcej pieniędzy wydają na bieliznę i odzwyczaili się od kupowania "majtek na bazarze".

Minęły czasy, kiedy jedyną znaną marką bielizny w naszym kraju był Triumph - pisze gazeta. Dodaje, że dziś rynek bieliźniany się rozruszał, a krajowi gracze gonią lidera. W tym roku zysk netto polskiego Atlantica przekroczył 4,5 mln złotych. Najprawdopodobniej nie uda się spółce dogonić lidera, ale z pewnością go osłabi. Jak pisze gazeta, w ciągu roku liczba sklepów tej marki ma się zwiększyć z 135 do 170.

"Puls Biznesu"/apl/jędras

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)