Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" Klient szpieg obnażył banki

0
Podziel się:

Polskim bankom daleko do zachodnich standardów - wynika z raportu, do którego dotarł "Puls Biznesu".

Wysłannicy międzynarodowej firmy Dive Group odwiedzili 100 oddziałów 20 banków w największych miastach Polski.
100 procent to pożądany standard usług bankowych. "Puls Bieznesu" podkreśla, że nawet najlepszym sporo do niego brakuje. Średnia ze sprawdzonych banków to 77 %.
Najlepsze wyniki osiągnęły banki BZ WBK i BOŚ z 86 procentami. Na drugim miejscu z wynikiem 85 % Raiffeisen Bank i CitiHandlowy. O 1 % mniej przyznano Nordei.
Jak pisze "Puls Biznesu" - marmury w polskich bankach już są, brakuje za to przede wszystkim kompetencji i kindersztuby.
Klienci najbardziej narzekali na czas oczekiwania i sposób zakończenia rozmowy z petentami. Chwalili natomiast czystość banku, wygląd pracowników i ich stanowiska pracy.
Więcej w "Pulsie Biznesu"

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Puls Biznesu"/kawo/orzechowska

banki
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)