Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - cena a etyka-sondaż

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita" ustaliła, że Polacy uznają społeczną odpowiedzialność biznesu wobec pracowników, klientów i środowiska, ale przy zakupach kierują się ceną. Dziennik przytacza wyniki sondażu, jaki na jego zlecenie wykonała GfK Polonia. Wynika z niego, że tylko co piąty Polak byłby skłonny zapłacić do 10 procent więcej za produkty przedsiębiorstwa, którer zachowuje się etycznie. Co więcej, ponad połowa badanych zauważa pogorszenie standardów w polskim biznesie. Najbardziej nieprzychylne firmom oceny wydają gospodynie domowe, które najczęściej decydują o domowych zakupach. Negatywne oceny moralności przedsiębiorstw nie przekładają się jednak na wybory przy sklepowych półkach. Siedemdziesiąt procent respondentów nie zwraca na to uwagi przy robieniu zakupów. Więcej na ten temat - w dzienniku "Rzeczpospolita".

"Rzeczpospolita"/IAR/jm/magos

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)