Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Kampania bez efektów?

0
Podziel się:

Zdaniem ekspertów radiowo-telewizyjna kampania mająca zawstydzić osoby niepłacące abonamentu nie przyniesie efektów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Gazeta dodaje, że zleceniodawca - Związek Pracodawców Mediów Publicznych - nie ujawnia jej kosztów.

"Rzeczpospolita" wyjaśnia, że w spotach emitowanych przez Polskie Radio i TVP wypowiadają się obcokrajowcy, którzy wytykają Polakom niechlubne pierwsze miejsce wśród europejskich krajów w unikaniu płacenia abonamentu. "Naszym celem było pokazanie, że niepłacenie abonamentu jest niezgodne z prawem i standardami europejskimi" - tłumaczy Marian Szołucha z ZPMP.
Zdaniem medioznawcy profesora Jacka Dąbały kampania niespecjalnie przemawia do odbiorców. "Wiele osób czuje się nią nawet urażonych. Dzięki temu może i zwraca uwagę na problem, ale nie sądzę, by to przełożyło się na płatności" - mówi "Rzeczpospolitej". Według Jacka Dąbały najbardziej owocne byłoby, gdyby to premier i ministrowie wyszli i wytłumaczyli, dlaczego warto łożyć na media publiczne i jaka jest ich rola. "Zwłaszcza, że to premier kilka lat temu przekonywał, że abonamentu płacić nie trzeba" - mówi profesor Dąbała.
Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/kry/ab

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)