Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Kryzysowa szminka od znajomej

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita"-handel-kryzys

W trudnych czasach rośnie sprzedaż bezpośrednia. Sprzyja temu wysyp chętnych do pracy - czytamy w "Rzeczpospolitej".
"Dotychczasowe okresy pogorszenia ekonomicznego dowodzą, że sprzedaż bezpośrednia wówczas się ożywiała. Przybywało też sprzedawców. To jeden z nielicznych sektorów, gdzie zawsze, niezależnie od koniunktury, można znaleźć zajęcia" - twierdzi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Ma on nadzieję, że doświadczenia z poprzednich kryzysów powtórzą się i teraz.
Tym bardziej że - jak czytamy w "Rzeczpospolitej" - branży zdominowanej w Polsce przez firmy kosmetyczne sprzyja tak zwany kryzysowy efekt szminki; kobiety zmuszone do oszczędności na większych wydatkach w zamian szukają drobnych przyjemności w zakupach produktów do pielęgnacji i makijażu. Kosmetyki zapewniają u nas ok. 70 proc. obrotów tego sektora. Teraz ponad 13-proc. bezrobocie, plany zwolnień w wielu firmach w połączeniu z malejącą liczbą ofert pracy mogą zachęcić do sprzedaży bezpośredniej kolejnych chętnych - dodaje gazeta.
Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/kry/dyd

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)