Dziennik wyjaśnia, że firma mogła dostać ocenę od -5 do + 5. Klient musiał szczegółowo ocenić swoją decyzję i wizytę na przykład w sklepie. Ankiety były weryfikowane, ich wynik nie był zachwycający. Jak czytamy w "Rzeczpospolitej", średni wynik to 1,38 punktu. Najgorzej wypadły według sondażu firmy na Dolnym Śląsku - poniżej 1 punktu, najlepiej w Kujawsko-Pomorskiem i województwach wschodnich.
Eksperci podkreślają ogromną rozbieżność w ocenie usług przez klientów i menadżerów.
Pozytywnie klienci ocenili prócz aptek (3,25 punktu na 5 możliwych) także delikatesy oraz salony i serwisy samochodowe. Jesteśmy natomiast niezadowoleni ze sprzedawców platform cyfrowych -1,36 , poczty i kurierów - 0,92. Na minusie znalazły się takze firmy telekomunikacyjne oraz transportowe.
Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".
"Rzeczpospolita"/IAR/kw/dabr