Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Solidarnosc stawia na rock

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita" - Solidarność stawia na rock

PO 08.00

NSZZ "Solidarność" nabiera wiatru w żagle. Po akcji skierowanej do przyszłych emerytów, związkowcy zaczynają zabiegać o młodzież - czytamy w "Rzeczpospolitej".
"Solidarność" po wakacjach zamierza ruszyć z kampanią społeczną skierowaną przeciwko tzw. umowom śmieciowym. "Myślimy o dużej kampanii skierowanej do ludzi młodych, między 25. a 35. rokiem życia, bo to oni najczęściej pracują na tego rodzaju kontraktach" - mówi Marek Lewandowski, rzecznik związku. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane. "Konkrety będą znane dopiero w drugiej połowie czerwca" - dodaje Lewandowski.
Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Rzeczpospolita", będą to spoty reklamowe w telewizji i duże koncerty plenerowe, a artyści o problemach rynku pracy będą mówić ze sceny. Zrobią to tym chętniej, że sami mają z rządem na pieńku. Chodzi o wprowadzenie od stycznia zeszłego roku 23-procentowej stawki VAT na imprezy muzyczne dla firm i koncerty. Znaczne podwyższenie kosztów spowodowało wyraźny spadek liczby organizowanych eventów oraz stawek, które otrzymywali artyści.
Więcej szczegółów - w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/kry/nyg

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)