Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" Kablówek wojna o Internet

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita"-internet-telewizja-gospodarka

Sieci kablowe chcą w tym roku znacznie ożywić bardzo niemrawy rynek stacjonarnego dostępu do Internetu. Ale na niższe ceny nie ma co liczyć - czytamy w "Rzeczpospolitej".
W 2012 roku ku zaskoczeniu urzędników odpowiedzialnych za cyfryzację kraju, operatorzy telekomunikacyjni dużo wolniej zdobywali abonentów. Według szacunków "Rzeczpospolitej", przybyło im około 190 tysięcy klientów. To mniej niż w 2011 roku, gdy usługę dokupiło około 300 tysięcy osób.
W tym roku plany podboju rynku stacjonarnego Internetu kreślą sieci telewizji kablowych. UPC, Multimedia, Vectra i Inea liczą, że grono ich abonentów powiększy się w sumie o 150 tysięcy klientów usługi stacjonarnego dostępu. Orężem walki będzie prędkość internetu, ale ceny spadać już nie będą.
Więcej w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa/"Rzeczpospolita"/kl/dyd

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)