Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" Kto topi miejską kasę?

0
Podziel się:

Po 8.00

"Rzeczpospolita" alarmuje, że lokalne władze lekką ręką wydają miliony na promocję gmin, choć brakuje pieniędzy na bieżące potrzeby. Środki są też wydawane bez sprawdzanie, czy przyniosły promocyjny efekt.
Gazeta dodaje, że miasta, gminy i województwa prześcigają się ostatnio w pomysłach na promocję swoich regionów. Problem w tym, że pieniądze z samorządowej kasy przeznaczone są na inicjatywy, które trudno uznać za udane. Przykładem takiego działania było postawienie tak zwanych "Uchofonów", czyli wielkich interaktywnych rzeźb, z których wydobywały się różne ludowe dźwięki, mające promować Małopolskę. Na ten i podobne przykłady zwróciła już uwagę NIK, która podkreśla, że publiczne środki są wydawane bez sprawdzania, czy przynosiły promocyjny efekt. Z wyliczeń Izby wynika, że najwięcej na promocję w zeszłym roku wydało Mazowsze - 10 milionów złotych, a najmniej Podkarpacie 1,2 miliona. NIK zwraca także uwagę, że z roku na rok środki, przeznaczane na promocję, są coraz większe.
Więcej o sprawie w "Rzeczpospolitej".

IAR/Rzeczpospolita/lm/jj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)