Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UOKiK: Abonenci masowo skarżą się na nC+ - wszczynamy postępowanie

0
Podziel się:

konsumenci-telewizja nC+ -skargi

Do UOKiK wpływa dziennie po kilkadziesiąt skarg klientów platformy cyfrowej NC+, ITI Neovision. W tej sytuacji dziś Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające przeciwko spółce.
Rzeczniczka UOKiK Małgorzata Cieloch powiedziała Informacyjnej Agencji Radiowej, że skargi dotyczą jednostronnej zmiany oferty programowej i napływają masowo. Małgorzata Cieloch wyjaśniła, ze urząd sprawdzi, czy spółka nie złamała prawa, przysyłając nową ofertę dotychczasowym abonentom telewizji "N" nie dopuszczającą innej sytuacji jak jednostronna zmiana umowy. Chodzi o umowy na czas oznaczony, których warunki - zdaniem UOKiK - nie powinny być zmieniane w trakcie trwania.
Jak wyjaśniła rzeczniczka UOKiK-u, postępowanie może potrwać kilka miesięcy, ale jest też możliwość szybkiego rozwiązania problemu, jeżeli Platforma NC+ uzna roszczenia klientów. Gdyby natomiast spółka nie zaproponowała rozwiązania satysfakcjonującego klientów, a zarzuty naruszenia ich zbiorowego interesu potwierdziły się w postępowaniu UOKiK - urząd może nałożyć karę administracyjną do 10 procent wartości przychodów spółki.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)