Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Warszawa - konkurs na logo Dworca Centralnego

0
Podziel się:

50 tysięcy złotych chcą wydać Polskie Koleje Państwowe na logo Dworca Centralnego w Warszawie. Władze spółki doszły do wniosku, że dworzec, mimo, że jest rozpoznawalny, powinien mieć także rozpoznawalny znak. Spółka zorganizowała konkurs, w którym mogą jednak wziąć udział tylko profesjonaliści.
Dyrektor marketingu w PKP Justyna Sołtyk chce, by dworzec stał się miejscem rozpoznawalnym i lubianym. Jej zdaniem dworzec może stać się miejscem ciekawych inicjatyw kulturalnych, a nawet dobrej zabawy. Dlatego właśnie został ogłoszony konkurs na logotyp. Dzięki temu dworzec będzie miał swoją spójną identyfikację.
Inicjatywie przyklasnęło Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Jego członek, profesor Lech Majewski uważa, że w dzisiejszych czasach logo jest niezbędne. Podkreślił, że logotypy mają wszystkie instytucje, wiele budynków i prawie wszystkie firmy.
Prace można składać do 26 września. Regulamin konkursu znajduje się na stronie pkp.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 grudnia, w 38 rocznicę otwarcia Dworca Centralnego.

Informacyjna Agencja Radiowa

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)