Poprzedni slogan brzmiał: "Zła wiadomość - to że Boga nie ma. Dobra - że jest ci on niepotrzebny". Firma wynajdująca przestrzeń na środkach komunikacji miejskiej uznała, że rani on uczucia wierzących. Jak twierdzi Związek Ateistów, który wydał na tę kampanię 27 tysięcy euro, nie bez wpływu na odmowę była opinia miejscowej diecezji.
Hasło reklamujące ateizm zostało więc nieco złagodzone i obecnie brzmi: "Dobra wiadomość - to że we Włoszech są miliony ateistów. Jeszcze lepsza - że wierzą oni w wolność słowa". Od jutra pojawi się ono na autobusach linii 36, kursujących w centrum Genui. Na końcu trasy, przy placu De Ferrari, zostanie ustawiony kiosk, w którym działacze Związku Ateistów będą propagować swoje idee - przypominając, że takie same prawa mają ci, którzy mówią, że Bóg jest, jak i ci, którzy negują jego istnienie.