Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Życie Warszawy" o zwrotach towarów

0
Podziel się:

"Życie Warszawy" pisze, że co piąty prezent kupiony przed świętami wraca do sklepów. Jednak sprzedawcy robią wszystko, by zwrotów nie przyjmować, a nawet nie wymieniać towaru.

Gazeta przytacza dane Centrum Badania Opinii Społecznej, z których wynika, że Polacy najbardziej lubią dostawać kosmetyki, odzież, sprzęt RTV, płyty i książki. Nie chcą natomiast skarpetek i krawatów.
Czasem zdarza się jednak, że prezent cieszy, ale nie da się go używać. Bo jest na przykład w nieodpowiednim rozmiarze. "Życie Warszawy" sygnalizuje, ze zwrot niechcianego prezentu nie jest prosty. Maciej Chmielowski z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mówi, że jeśli produkt nie ma wad, a jedynie nam się nie podoba, to od dobrej woli sprzedawcy zależy, czy przyjmie go z powrotem i zwróci nam pieniądze.
Maja Filipiak z jednej z sieci sportowych sklepów mówi, że dobrej woli sprzedawcy w ogóle nie ma. Gazeta dodaje, że zwrot towarów utrudnia brak informacji w sklepach o możliwości wymiany czy zwrotu towaru. A przy ogromnej rotacji pracowników sklepów, na wiedzę sprzedawcy też często nie ma co liczyć. Więcej na ten temat w "Życiu Warszawy".

"Życie Warszawy"/iar/zm/Siekaj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)