Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

CIR: premier i jego otoczenie - aktywni na portalach społecznościowych

0
Podziel się:

Premier Donald Tusk w 2012 roku zadebiutował na portalu społecznościowym
Twitter, szef rządu "zaćwierkał" 73 razy, liczba osób, które obserwują premiera na Twitterze wynosi
blisko 26 tys.; kancelaria premiera jest obecna i na Twitterze, i na Facebooku - podaje CIR.

Premier Donald Tusk w 2012 roku zadebiutował na portalu społecznościowym Twitter, szef rządu "zaćwierkał" 73 razy, liczba osób, które obserwują premiera na Twitterze wynosi blisko 26 tys.; kancelaria premiera jest obecna i na Twitterze, i na Facebooku - podaje CIR.

Od 10 grudnia premier zatweetował łącznie 73 razy. Jak podaje CIR, liczba jego śledzących jego wpisy (tzw. followersów) rosła w szybkim tempie i na koniec roku wyniosła 22 800 osób; obecnie to blisko 26 tysięcy.

CIR wskazuje też, że niezmiennie aktywny na Twitterze jest także rzecznik rządu. Łączna liczba tweetów Pawła Grasia - od uruchomienia kanału - wyniosła pod koniec roku 3341. Liczba jego "followersów" przekroczyła 17 600 osób.

Kanał na Twitterze prowadzi także kancelaria premiera. Liczba jego obserwatorów na koniec 2012 roku wyniosła 20 271. Łącznie od uruchomienia kanału Kancelaria "zaćwierkała" 2787 razy, a najpopularniejszym tweetem minionego roku okazało się zdjęcie biało-czerwonej iluminacji budynku KPRM z okazji 11 listopada.

Kancelaria jest także obecna na Facebooku. Pod koniec 2012 roku liczba fanów KPRM na Facebooku przekroczyła 18 tys. Najwięcej sympatii użytkowników zyskało zdjęcie, które na co dzień stoi na biurku Tuska i przedstawia szefa rządu obejmującego ukochanego psa Szeryfa. Fotografię polubiło 995 osób.

Najczęściej udostępnianym postem była z kolei grafika z okazji 68. rocznicy wybuchu powstania warszawskiego.

Najpopularniejszym filmem Kancelarii Premiera Youtubie okazał się występ premiera w świątecznym odcinku "Szansy na sukces" w 1996 roku, który odnotował 257 848 odsłon. Drugie miejsce zajął filmik uwieczniający kibicowanie polskiej reprezentacji w piłce nożnej przez premiera i ministrów przed meczem Polska-Rosja - materiał miał 212 067 odsłon.

Trzeci pod względem oglądalności zdobył z kolei krótki filmik z przelotu premiera śmigłowcem nad autostradą A2 przed Euro 2012, który wyświetlono 83 302 razy.

Jak poinformował CIR, baza zdjęć kancelarii premiera w serwisie Flickr rozrosła się w 2012 roku do 3837 fotografii. Łączna liczba wyświetleń zdjęć wyniosła 116 485. (PAP)

mrr/ son/ bk/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)