Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dolnośląskie: Agencja współpracy gospodarczej pomoże małym firmom

0
Podziel się:

40 mikro i małych przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej z Dolnego Śląska
otrzyma wsparcie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej w postaci bezpłatnego doradztwa i
szkoleń z zakresu marketingu.

40 mikro i małych przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej z Dolnego Śląska otrzyma wsparcie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej w postaci bezpłatnego doradztwa i szkoleń z zakresu marketingu.

Właśnie rusza nabór przedsiębiorców chętnych do wzięcia udziału w tym projekcie. Eksperci Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej przeprowadzą audyt firmy, opracują plan marketingowy oraz pomogą w jego wdrożeniu.

Uzupełnieniem indywidualnego doradztwa będą szkolenia dla pracowników dotyczące podstawowych zagadnień z zakresu komunikacji marketingowej, strategii budowania marki oraz innowacyjnych form promocji. Specjaliści z DAWG pomogą również w poszukiwaniu partnerów na rynkach zewnętrznych, głównie wschodnich.

Jak powiedziała w piątek PAP dyrektor zarządzający DAWG Agnieszka Mąka, branża rolno-spożywcza jest bardzo przyszłościowa, ale jednocześnie bardzo trudna ze względu na dużą konkurencyjność, zmiany upodobań klientów, zmiany prawa oraz wymagania związane z technologią.

"Wiele firm nie docenia wagi marketingu, tymczasem do zdobycia klientów, pozycji, a przede wszystkim utrzymania się na rynku i rozwoju przedsiębiorstwa jest on niezbędny. Chcemy pokazać przedsiębiorcom, jak wykorzystać jego narzędzia, aby ich firmy miały szansę na odniesienie sukcesu" - dodała.

Dla przedsiębiorców chętnych do udziału w szkoleniach zaplanowano spotkania informacyjne. Pierwsze z nich odbędzie się 17 czerwca w siedzibie Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Szczawnie-Zdroju, a drugie dzień później w Jeleniej Górze. Głównym tematem ma być przygotowanie polityki marketingowej przedsiębiorstwa pod kątem eksportu. Podczas planowanych spotkań konsultanci DAWG przybliżą również ofertę usług dostępnych w ramach Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, szczególnie w aspekcie poszukiwania kooperantów na rynkach zewnętrznych. Przedsiębiorcy otrzymają również pakiet informacji o dostępnych narzędziach promocji polskich firm w ramach wydarzeń międzynarodowych.

Jak powiedział prezes DAWG Tomasz Tykierko, w dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej niezbędne są badania rynku. "Przedsiębiorcy muszą znać wymagania klientów, ich oczekiwania i preferencje. Bez tego nie mają szans" - dodał.

Usługi oferowane przez DAWG są nieodpłatne. Projekt finansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (PAP)

kwa/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)