Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
euro 2012
10.07.2012 13:59

Euro 2012. Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom

Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za stworzenie niepowtarzalnej atmosfery w mieście podczas czerwcowego Euro 2012.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PRESS PHOTO CENTER/East News)

Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za stworzenie niepowtarzalnej atmosfery w mieście podczas czerwcowego Euro 2012. Jako podziękowanie miasto wyprodukowało sześć spotów, w sześciu językach dla kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji.

Jak poinformowała PAP Magdalena Kuczyńska z biura prasowego Urzędu Miasta w Gdańsku, spoty jeszcze we wtorek trafią do polskich placówek dyplomatycznych w dedykowanych krajach oraz do organizacji turystycznych i mediów.

Gdańsk podczas turnieju Euro odwiedziło ponad 150 tys. zagranicznych kibiców. Aleksandra Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta, które wyprodukowało spoty, powiedziała PAP, że _ Euro pokazało Polakom, gdańszczanom, jak można się bawić przy okazji wydarzeń sportowych, że w ogóle można się bawić z kibicami przeciwnej drużyny _.

_ Liczymy na to, że produkcja i rozpowszechnienie spotów będzie miłym akcentem zamykającym czerwcowe wydarzenie oraz pozwoli przywołać miłe wspomnienia _ - dodała. Nie ukrywa, że liczy także na ponowne odwiedziny kibiców i spokojne już poznawanie miasta, np. wraz z rodzinami i przyjaciółmi.

Kuczyńska przypomniała, że _ podczas Euro na ulicach była wspaniała, wielobarwna fiesta i tysiące kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji _. _ Przenikające się języki i uśmiechy, muzyka, tańce, śpiew i poczucie, że piłka nożna stanowi też wspaniały pretekst do wspólnej zabawy _ - tłumaczyła.

Władze Gdańska zwracały uwagę już podczas konferencji organizowanych w czasie turnieju, że _ atmosfera wielkiego, radosnego święta stworzona przez kibiców udzielała się także mieszkańcom miasta, którzy z jednej strony jako gospodarze i ambasadorzy służyli gościom pomocą, z drugiej zaś dali się wciągnąć w wir zabawy _.

Sześć spotów dziękujących kibicom Hiszpanii, Włoch, Irlandii, Niemiec, Chorwacji i Grecji zostanie przekazanych ambasadom tych krajów w Polsce oraz ambasadom Polski w danych krajach. Spoty trafią też do Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej oraz do zagranicznych i polskich mediów, a także do organizacji kibiców. Spoty zostaną zamieszczone też na miejskim kanale youtube oraz zaprezentowane w kanałach informacyjnych Gdańska i jednostek podległych, odpowiadających za organizację UEFA EURO2012 w Gdańsku. Moskwa poinformowała, że koszt produkcji spotów wyniósł niecałe 50 tys. zł.

Czytaj więcej w Money.pl
Zobacz, jaka atmosfera panuje dziś w Gdańsku W gdańskiej strefie niemal nie sposób było znaleźć osobę, która nie miałaby koszulki, szalika czy choćby czapki w biało-czerwonych barwach.
Ceny ostro w górę. Hotelarze liczą zyski Mistrzostwa co prawda nie sprawiły, że przybyło gości w hotelach. Ale hotelarze zacierają ręce, bo ci, którzy przyjechali, zostawili więcej pieniędzy.
Zobacz, jak oceniają nas kibice zza granicy Kibice z zagranicy wysoko oceniają organizację Euro w Warszawie - wynika z sondażu zleconego przez władze miasta.
Tagi: euro 2012, Gdańsk, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, pap
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz