Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Financial Times": Jedno wydanie drukowane, wzrośnie rola portalu

0
Podziel się:

"Financial Times" zamierza w pierwszej połowie przyszłego roku przejść
na jedno globalne wydanie drukowane zamiast obecnych aktualizowanych edycji i podnieść rangę swego
portalu internetowego, na którym publikowane będą najświeższe, "gorące" wiadomości.

"Financial Times" zamierza w pierwszej połowie przyszłego roku przejść na jedno globalne wydanie drukowane zamiast obecnych aktualizowanych edycji i podnieść rangę swego portalu internetowego, na którym publikowane będą najświeższe, "gorące" wiadomości.

"W przyszłości nasz produkt drukowany będzie czerpać z oferty internetowej, a nie odwrotnie" - zapowiedział w środę redaktor naczelny "FT" Lionel Barber w informacji dla pracowników, zamieszczonej także na portalu internetowym. "Proces wydawania gazety w stylu z lat 70. jest martwy" - obwieścił.

Globalne wydanie drukowane będzie się koncentrować na analizach, danych i grafice. Z kolei w wydaniu internetowym materiały będą publikowane z uwzględnieniem najlepszych czasów oglądalności, podobnie do programów RTV. Na portalu internetowym znajdą się też treści z wydania drukowanego i materiały z innych źródeł.

"Financial Times" po raz pierwszy ukazał się w 1888 roku. Dziś liczba abonentów wydania online o ponad 100 tysięcy przekracza liczbę abonentów wydania drukowanego - wskazał Barber. Podkreślił, że gazeta jest coraz częściej czytana na ekranach komputerów osobistych, na tabletach i smartfonach, i wskazał na konieczność przystosowania się do tej sytuacji. (PAP)

az/ mc/

Int.

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)