Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Informacje o gastronomii i turystyce najczęściej szukane w internecie

0
Podziel się:

Informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej
najczęściej szukali w sieci Polacy w ciągu ostatniego roku - wynika z badania instytutu badań rynku
i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy.

Informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej najczęściej szukali w sieci Polacy w ciągu ostatniego roku - wynika z badania instytutu badań rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy.

Na branżę turystyczną i gastronomiczną, jako najczęściej wyszukiwaną przez polskich konsumentów wskazało 65 proc. badanych. Na drugim miejscu znalazły się finanse (55 proc.), a na trzecim handel hurtowy i detaliczny (54 proc.). Dalsze miejsca zajęły: budownictwo (39 proc.), usługi telekomunikacyjne (34 proc.), usługi transportowe (32 proc.). 4 proc. badanych nie wskazało żadnej branży..

"Jak pokazuje badanie, Polacy szczególnie często poszukują informacji o wiarygodności firm z szeroko pojętego sektora usług. Liczne uczestnictwo tych właśnie przedsiębiorstw w programie Rzetelnej Firmy jest dowodem na to, że są one świadome jak bardzo informowanie o swojej wiarygodności płatniczej działa na ich korzyść. Zwłaszcza za pośrednictwem internetu, bo właśnie tam konsumenci szukają informacji" - skomentował badanie Waldemar Sokołowski z Rzetelnej Firmy.

Badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych" zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.

Rzetelna Firma to program, który promuje uczciwość płatniczą oraz stosowanie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w działalności gospodarczej. Podstawowym warunkiem kwalifikującym firmę do udziału w programie jest jej weryfikacja w Krajowym Rejestrze Długów i sprawdzenie, czy nie figuruje w nim jako dłużnik. Dzięki temu wiadomo, że jest ona solidnym płatnikiem i co za tym idzie pewnym partnerem w biznesie. Przedsiębiorca posługujący się tytułem Rzetelnej Firmy buduje pozytywny wizerunek swojej firmy i w prowadzeniu biznesu kieruje się zasadami Kodeksu Etycznego Rzetelnych Firm. Program Rzetelna Firma jest prowadzony pod patronatem Krajowego Rejestru Długów.(PAP)

ska/ mki/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)