Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kampania przed Euro 2012 - "Wszyscy jesteśmy gospodarzami"

0
Podziel się:

Rządowa kampania społeczna przed Euro 2012 pod hasłem "Polacy 2012 -
Wszyscy jesteśmy gospodarzami" rusza w piątek w mediach. Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli
się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012.

Rządowa kampania społeczna przed Euro 2012 pod hasłem "Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami" rusza w piątek w mediach. Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012.

Od piątku będzie można zobaczyć spot, w którym już po Euro - jesienią 2012 r. - Włoch, Rosjanka i Irlandczyk wspominają chwile, które spędzili w Polsce. Migawki pokazują wspólne kibicowanie na ulicach polskich miast i na stadionach. Reklama będzie też emitowana w radio.

"Sukces Polski i Polaków zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób przywitamy zagranicznych gości i jaką atmosferę stworzymy podczas Euro 2012. Pokażmy, że Polska to piękny i otwarty kraj, do którego warto wracać. Wykorzystajmy do tego jedną z najpiękniejszych, naszych cech - gościnność. Niech nasi zagraniczni goście poczują się jak u siebie w domu" - przekonuje Centrum Informacyjne Rządu zapowiadając kampanię na swojej stronie internetowej.

Innym nośnikiem będą plakaty z hasłem "Feel like at home" - "Czujcie się jak w domu". Tłem są wymalowane w barwy swoich krajów twarze kibiców. Plakaty i hasło pojawią się w materiałach partnerów akcji: na stacjach benzynowych PKN Orlen, na wiaduktach nad drogami wjazdowymi do Polski, w placówkach pocztowych, na dworcach kolejowych i lotniskach.

Materiały reklamowe - plakat, ale też przypinki "Jak mogę pomóc", czy "Witamy" w różnych językach - będzie można do 30 maja zamówić przez internet (WszyscyJestesmyGospodarzami.pl). O ich dystrybucję jeszcze przed Euro zadbać ma Poczta Polska.

Otwarte zostaną dwa profile w Facebooku - jeden dla Polaków (facebook.com/2012WszyscyJestesmyGospodarzami), a drugi dla zagranicznych gości (facebook.com/PolishGuide2012). Na plakatach umieszczono kod QR, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi na stronę internetową dla gości zagranicznych (PolishGuide2012.pl).

W internecie otwarty zostanie też kanał internetowy WJG TV (od Wszyscy jesteśmy Gospodarzami), na którym mają pojawiać się materiały filmowe kampanii.

Kampanię koordynuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, jednak ma w niej nie być elementów politycznych. Przygotowanie jej kosztowało 1 mln złotych: 500 tys. pochodziło z rezerwy budżetowej, 300 tys. z budżetu ministerstwa sportu i turystyki, a 200 tys. z Narodowego Centrum Kultury.

Oprócz krajowej kampanii, Polska Organizacja Turystyczna prowadzi za granicą kampanię promująca Polskę w związku ze zbliżającymi się finałami mistrzostw Europy w piłce nożnej. Ma ona zachęcać do odwiedzenia naszego kraju nie tylko podczas finałów.

Euro 2012 organizowane wspólnie przez Polskę i Ukrainę rozpocznie się 8 czerwca w Warszawie (w meczu otwarcia zmierzą się Polska i Grecja). Mecz o mistrzostwo odbędzie się 1 lipca w Kijowie.(PAP)

Podobne informacje na www.2012euro.pap.pl

ago/ ura/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)