Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kaniewska nie kieruje już Informacyjną Agencją Radiową

0
Podziel się:

Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska szefową Informacyjnej Agencji
Radiowej Monikę Kaniewską. Jej obowiązki przejmie obecna zastępca dyrektora IAR Anna Bogusz -
poinformował PAP w środę rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski.

Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska szefową Informacyjnej Agencji Radiowej Monikę Kaniewską. Jej obowiązki przejmie obecna zastępca dyrektora IAR Anna Bogusz - poinformował PAP w środę rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski.

Funkcję dyrektora - redaktora naczelnego IAR Kaniewska pełniła od czerwca 2010 r. Wcześniej, od marca 2010 r. obowiązki dyrektora agencji pełniła Bogusz, a przed nią stanowisko to zajmował Piotr Wawrzeński, który został później prezesem Radia dla Ciebie.

Jak powiedział Kazimierski, nie wiadomo jeszcze, czy na nowego szefa agencji będzie ogłoszony konkurs, jak miało to miejsce w przypadku stanowisk dyrektorów Jedynki i Dwójki.

Jak nieoficjalnie dowiedziała się PAP ze źródeł w Polskim Radiu, zarząd spółki miał wobec Kaniewskiej zastrzeżenia dotyczące nadzoru nad agencją.

Kaniewska przez ponad 13 lat była związana z Telewizją Polską. Pracowała jako dziennikarka "Wiadomości" TVP za czasów Roberta Kwiatkowskiego i Jana Dworaka. Była też pracownikiem Agencji Produkcji Audycji Informacyjnych TVP.

Anna Bogusz w Informacyjnej Agencji Radiowej pracuje od 2009 r. Wcześniej była związana z Polską Agencją Prasową, była też dziennikarką tygodników "Wprost" i "Newsweek Polska" oraz szefową działów newsowych w "Życiu Warszawy", "Super Expressie" i "Dzienniku", gdzie pełniła funkcję sekretarza redakcji.

Informacyjna Agencja Radiowa powstała w lecie 1992 roku. Od tamtego czasu funkcjonuje jako jednostka organizacyjna Polskiego Radia. IAR produkuje informacje radiowe z kraju i z zagranicy, z przeznaczeniem przede wszystkim dla radia publicznego.(PAP)

mca/ bno/ jbr/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)