Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LOT daje możliwość kupna biletów i korzystania z promocji z komórek

0
Podziel się:

PLL LOT otwierają nowe kanały dystrybucji swojej oferty. Od czwartku
sprawdzenie statusu lotu, zakup biletu czy korzystanie z promocji możliwe jest bezpośrednio ze
smartfona. Nowinki technologiczne mają być początkiem zmiany strategii handlowej spółki.

PLL LOT otwierają nowe kanały dystrybucji swojej oferty. Od czwartku sprawdzenie statusu lotu, zakup biletu czy korzystanie z promocji możliwe jest bezpośrednio ze smartfona. Nowinki technologiczne mają być początkiem zmiany strategii handlowej spółki.

"Strona mobilna, aplikacje na system iOS i Android to kanały, które chcemy bardzo mocno rozwijać, to są nasze kanały sprzedaży bezpośredniej" - mówił na czwartkowej prezentacji w warszawskiej siedzibie spółki prezes LOT Sebastian Mikosz.

Z ekranu smatfornów dostępne są funkcje, dzięki którym w każdej chwili pasażerowie mogą m.in. zaplanować podróż, sprawdzając rozkład lotów, zarezerwować bilet, odprawić się na rejs i sprawdzić status swojego lotu. Aplikacje LOT-u można pobierać bezpłatnie z dwóch źródeł: AppStore i GooglePlay.

Nowe rozwiązania mobilne zostały opracowane z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii tzw. Cloud Computing (przechowywanie danych w chmurze). LOT jest pierwszą linią lotniczą na świecie, która zastosowała ją w pełni na tak dużą skalę w procesie tworzenia aplikacji.

Dzięki zastosowaniu Cloud Computingu mobilna strona LOT-u ma działać szybko i sprawnie - niezależnie od liczby i lokalizacji użytkowników. Dzięki temu, gdy pojawi się jakaś atrakcyjna promocja, strona nie "zatka się" przez zwiększony ruch.

To pierwszy etap wdrażania strony mobilnej i aplikacji. W kolejnym do końca roku mają pojawić się inne funkcjonalności, np. notyfikacja "PUSH". Za jej pomocą użytkownicy aplikacji otrzymają indywidualne powiadomienia od LOT-u, m.in. szczegóły podróży, przypomnienie o zbliżającej się odprawie na rejs czy sprofilowane informacje o specjalnych ofertach.

"Nie wprowadzamy rewolucji, bo chcemy, żeby pasażer, który jest już przyzwyczajony do naszej strony i systemu rezerwacyjnego, nie doznał szoku i po omacku nie szukał różnych elementów, tylko żeby od razu trafił tam, gdzie trzeba" - zapewniał Dyrektor Biura Marketingu i Produktu LOT Michał Leman.

To kolejne zmiany wprowadzane w spółce w ciągu ostatnich tygodni. Od początku sierpnia podróżujący na trasach europejskich w klasie ekonomicznej LOT płacą za posiłki. Celem tych zmian było zapewnienie przewoźnikowi dodatkowych dochodów. Wcześniej posiłki i napoje na pokładach samolotów polskiego przewoźnika były wliczone w cenę biletu. Teraz bezpłatna jest woda i batonik.(PAP)

stk/ je/ mag/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)