Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

MG: przetarg na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej ważny

0
Podziel się:

Rozstrzygnięcie przetargu na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej
jest prawomocne, nikt w przewidzianym terminie nie złożył odwołania - poinformowało w poniedziałek
PAP Ministerstwo Gospodarki. Kampania ma kosztować ponad 18 mln zł.

Rozstrzygnięcie przetargu na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej jest prawomocne, nikt w przewidzianym terminie nie złożył odwołania - poinformowało w poniedziałek PAP Ministerstwo Gospodarki. Kampania ma kosztować ponad 18 mln zł.

Na początku listopada ministerstwo ogłosiło, że najkorzystniejszą ofertę w przetargu przedstawiło konsorcjum firm Partner of Promotion, Migut Media i Maxus-Warszawa, otrzymując 93,51 na 100 możliwych punktów. Złożona przez nie oferta opiewa na prawie 18,3 mln zł.

W przetargu, przeprowadzony zgodnie z Prawem zamówień publicznych, konsorcjum pokonało trzech konkurentów. Zgodnie z prawem na złożenie ewentualnych odwołań przegrani mieli 10 dni. Żadne odwołanie jednak nie wpłynęło - dowiedziała się w poniedziałek PAP w resorcie.

Niezależnie swoją kampanię edukacyjno-informacyjną, zatytułowaną "Świadomie o atomie", prowadzi Polska Grupa Energetyczna, wskazana przez rząd na inwestora pierwszej elektrowni atomowej. Pierwszym etapem było uruchomienie portalu http://www.swiadomieoatomie.pl/, na którym m.in. będzie można śledzić postępy jądrowego projektu PGE.

Do końca 2011 r. PGE zamierza wskazać krótką listę trzech lokalizacji elektrowni i rozpisać przetarg na dostawcę technologii. Ma on zostać rozstrzygnięty do końca 2013 r.

Zgodnie z planami Grupy, właściwa budowa pierwszej polskiej elektrowni jądrowej ruszy w 2016 r., a pierwszy blok ma zostać uruchomiony do końca 2020 r.(PAP)

wkr/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)