Nowości branży nośników i artykułów reklamowych zaprezentują wystawcy w trakcie Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, rozpoczynających się we wtorek w Poznaniu.
Targi przeznaczone są dla osób związanych z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów i usług reklamowych, w tym agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy czy przedstawicieli biur promocji.
Weźmie w nich udział około 150 firm. Jak powiedział w poniedziałek PAP dyrektor targów Piotr Kamiński, znaczną część nowości prezentowanych na Euro-Reklamie stanowić będą maszyny i urządzenia do druku cyfrowego.
Swoje targowe premiery będą miały ponadto m.in. stworzone z myślą o imprezach sportowych smycze z gwizdkiem, w których gwizdek jest ukryty w plastikowym złączniku, reagujące na dotyk folie interaktywne, a także pufy reklamowe z nadrukiem.
Ekspozycja została podzielona na dwa salony tematyczne. Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły i usługi promocyjne i reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe. W salonie Digital Printing Expo zobaczyć będzie można ofertę związaną z reklamową poligrafią.
W trakcie targów zaplanowano m.in. trzecią edycję mistrzostw Polski w reklamowym oklejaniu samochodów. Impreza potrwa do czwartku. (PAP)
rpo/ je/ mag/