Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ponad 1,9 mln zł zebrano w akcji TVP "Reklama dzieciom"

0
Podziel się:

Ponad 1,9 mln zł przyniosła tegoroczna
edycja akcji charytatywnej TVP "Reklama Dzieciom" - poinformowało
PAP w czwartek biuro prasowe Telewizji Polskiej. Akcja prowadzona
jest od 15 lat.

Ponad 1,9 mln zł przyniosła tegoroczna edycja akcji charytatywnej TVP "Reklama Dzieciom" - poinformowało PAP w czwartek biuro prasowe Telewizji Polskiej. Akcja prowadzona jest od 15 lat.

Pieniądze zostaną podzielone między ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje i stowarzyszenia, zajmujące się wsparciem dzieci.

Głównym punktem akcji "Reklama Dzieciom" jest nadawany w wigilię w TVP1 blok reklamowy, z którego cały dochód przeznaczany jest na potrzeby dzieci. Jest to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział w nim sponsorzy akcji płacą specjalną cenę. Koszt 30-sekundowego spotu był w wigilię 2007 r. ponad dwukrotnie wyższy od ceny najdroższego bloku reklamowego w grudniowym cenniku TVP.

W ubiegłorocznej edycji akcji wsparcie finansowe otrzymało 56 placówek zajmujących się dziećmi, m.in. łódzkie hospicjum dla dzieci (zakupiono respirator), Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Zaburzeniami Genetycznymi GEN (pomoc przeznaczono na rehabilitację), Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki (zakup respiratora).

Tegoroczny dochód z akcji zostanie podzielony między organizacje, które złożą odpowiedni wniosek (jest on zamieszczony na stronie www.tvp.pl) w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Wnioski będą przyjmowane do 31 grudnia 2007 r. Powołana przez TVP Komisja ds. darowizn rozpatrzy i zaopiniuje wnioski, a lista beneficjentów tegorocznej akcji zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2008 r.

Przez 15 lat trwania "Reklamy dzieciom" udało się zebrać ponad 16 mln złotych. (PAP)

bos/ bno/ jra/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)