Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Printpack buduje fabrykę w Kutnie

0
Podziel się:

40 mln zł będzie kosztowała budowa nowej fabryki amerykańskiej firmy Printpack
w Kutnie (Łódzkie). W czwartek odbyła się uroczystość zakończenia pierwszego etapu inwestycji,
podczas której w najwyższym punkcie konstrukcji powstającego kompleksu budynków, umieszczono
symboliczną wiechę.

40 mln zł będzie kosztowała budowa nowej fabryki amerykańskiej firmy Printpack w Kutnie (Łódzkie). W czwartek odbyła się uroczystość zakończenia pierwszego etapu inwestycji, podczas której w najwyższym punkcie konstrukcji powstającego kompleksu budynków, umieszczono symboliczną wiechę.

Fabryka powstaje na 6,5-hektarowej działce na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ŁSSE) - Podstrefa Kutno. Łączna powierzchnia nowych budynków to 10 tys. m kw. Budowa ma być ukończona za rok. Pracę w kutnowskiej fabryce Printpacka znajdzie 85 osób.

"To nasza pierwsza fabryka na stałym kontynencie europejskim. Jesteśmy jednym z największych producentów opakowań giętych w USA. 15 lat temu uruchomiliśmy produkcję w Wielkiej Brytanii, jednak w tej branży w Europie nie jesteśmy liderem. Chcemy to zmienić. Dlatego tak ważny jest dla nas zakład w Kutnie. Zapewnia on nam wiele nowych możliwości. To będzie solidna platforma do obsługi klientów z północnej, centralnej i wschodniej Europy" - powiedział podczas czwartkowej uroczystości prezes Printpack Dennis Love.

Dodał, że Printpack zamierza aktywnie włączyć się w codzienne życie miasta. Zapewnił, że firma pozytywnie wpłynie na przyszłość Kutna. Printpack będzie m.in. wspierała finansowo kutnowską Małą Ligę Baseballową.

Printpack specjalizuje się w produkcji elastycznych materiałów opakowaniowych. Do głównych odbiorców wyrobów firmy należą: Pepsico, Nestle, Coca-Cola i Unilever. Rocznie Printpack sprzedaje produkty za 1,4 mld dolarów. W zakładach w USA, Meksyku i Wielkiej Brytanii firma zatrudnia w sumie 4 tys. pracowników.

duk/ drag/ jbr/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)