Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Projekt promujący Suwalszczyznę laureatem konkursu MRR

0
Podziel się:

Projekt Suwalskiej Izby Rolniczo-Turystycznej promujący Suwalszczyznę został
nagrodzony w konkursie "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich", zorganizowanym przez
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

*Projekt Suwalskiej Izby Rolniczo-Turystycznej promujący Suwalszczyznę został nagrodzony w konkursie "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich", zorganizowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. *

Projekt pt. "Kampania promocyjna Suwalszczyzny, jako jednej z marek turystycznych województwa podlaskiego" zdobył główną nagrodę w kategorii produktu promocyjnego. "To wyróżnienie to dla nas wskazówka, w jakim kierunku iść, jakie tworzyć kolejne projekty. To również oznacza, że to, co robimy jest dobre" - powiedziała PAP dyrektor Suwalskiej Izby Rolniczo-Turystycznej Elżbieta Niedziejko.

"Suwalszczyzna - Kraina jak Baśń" to hasło całej kampanii skierowanej do mieszkańców Warszawy, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna prowadziła akcję wśród młodzieży i osób starszych.

Jak poinformowała PAP Niedziejko, celem kampanii było dotarcie głównie do młodzieży szkolnej. Wybrane zostały placówki, gdzie odbywały się akcje promocyjne, lekcje o Suwalszczyźnie oraz konkursy plastyczne. Suwalszczyznę promowano za pomocą takich postaci jak krasnoludki z bajki Marii Konopnickiej, która urodziła się w Suwałkach. Akcją promocyjną objęto też osoby starsze, uczestników Uniwersytetów Trzeciego Wieku i osoby skupione w klubach seniora.

Akcja była prowadzona również za pomocą billboardów, ulotek i artykułów prasowych. Jak powiedziała PAP Niedziejko, dzięki kampanii mieszkańcy tych trzech aglomeracji dowiedzieli się m.in. o Dolinie Rospudy, Pokamedulskim Klasztorze w Wigrach czy Kanale Augustowskim. Mieli okazję dowiedzieć się, że w Suwałkach odbywa się od kilku lat jeden z największych w Polsce festiwali bluesowych. Kampania promowała także kuchnię Suwalszczyzny.

W ramach projektu powstał portal basniowasuwalszczyzna.pl z grą dla dzieci, dzięki której można poznać lokalne legendy i dawne plemiona związane z regionem. Na stronie została zamieszczona mapa 9 szlaków turystycznych Suwalszczyzny. Projekt kosztował milion złotych. Pieniądze na kampanię pochodziły w większości z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w kwocie 870 tys. zł.

Konkurs "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich" zorganizowany został przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego po raz piąty. Wyróżniane są w nim najciekawsze projekty turystyczne, powstałe dzięki unijnemu i europejskiemu dofinansowaniu. (PAP)

bur/ mki/ jbr/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)