Województwo małopolskie rozpoczęło kampanię reklamową promującą atrakcje turystyczne regionu. Kampania, która będzie kosztować blisko 1 mln zł, odbywa się pod hasłem "Smakowanie Małopolski".
"Jest to duża kampania, która - mamy nadzieję - skłoni gości do odwiedzenia naszego regionu i przyczyni się do wypracowania mody na Małopolskę i postrzegania jej jako miejsca niezwykle atrakcyjnego" - powiedział we wtorek wicemarszałek województwa Leszek Zegzda.
W ramach kampanii w trzech kanałach tematycznych telewizji Discovery w sierpniu i wrześniu emitowane będą krótkie filmy promujące atrakcje regionu. Ich bohaterami są osoby związane z prezentowanymi miejscami: mnich z Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, flisak ze spływu Dunajcem i konserwatorka odnawiająca zabytki na Szlaku Architektury Drewnianej. W sumie spoty zostaną wyemitowane ponad 600 razy.
Na nośnikach zewnętrznych w największych polskich miastach pojawi się 2 tysiące plakatów z hasłem "Smakowanie Małopolski". W stołecznym metrze od 18 do 28 sierpnia emitowany będzie specjalny film prezentujący walory regionu.
Regularne letnie i zimowe kampanie promocyjne województwo małopolskie przeprowadza od ponad pięciu lat. (PAP)
rgr/ pad/ jra/