Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przegląd wiadomości ze spółek, piątek godz. 15

0
Podziel się:

Przegląd wiadomości ze spółek, piątek 5 listopada godz. 15

Przegląd wiadomości ze spółek, piątek 5 listopada godz. 15

COMARCH

Comarch wdrożył platformę Comarch Internet Banking w jednym z największych banków Tajlandii - TMB Public Company Limited, należącym do ING Group. To pierwsze wdrożenie tej platformy na azjatyckim rynku finansowym - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Rozwiązanie wdrożone w TMB będzie obsługiwać klientów korporacyjnych. Zakres funkcjonalny platformy transakcyjnej Comarch Internet Banking obejmuje m.in. obsługę cash management, prezentację rachunków kredytowych i depozytowych oraz raportowanie.

FRESH24.PL

Spożywczy supermarket internetowy Fresh24.pl planuje w grudniu 2010 roku zadebiutować na rynku NewConnect, a z emisji chce zebrać 4 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

"Debiut na NewConnect planowany jest na grudzień 2010 r., a zamiarem spółki jest pozyskanie ok. 4 mln zł. Dzięki sprzedaży akcji Fresh24.pl zyska dodatkowe środki na jeszcze szybszy rozwój, z kolei dla giełdowych inwestorów jest to szansa na wzbogacenie portfela o akcje spółki z prężnie rozwijającego się sektora e-commerce" - podała spółka w komunikacie.

Fresh24.pl to supermarket internetowy obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku.

W ciągu roku działalności we Fresh24.pl zarejestrowało się ponad 5,1 tys. klientów, a ich liczba rośnie średniomiesięcznie o kolejne 20 proc.

Według szacunków Fresh24.pl, rynek e-grocery w Polsce w 2014 roku powinien wzrosnąć do poziomu 450 mln zł-1,7 miliarda zł. Wartość rynku w roku 2009 wynosiła 150 mln zł.

UPC POLSKA

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonu, miał 332 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec trzeciego kwartału 2010 roku oraz 0,5 mln użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.

UPC na koniec września 2010 roku miał ponad milion klientów telewizji (w tym 332.000 klientów telewizji cyfrowej), 216.000 abonentów telefonu stacjonarnego i pół miliona użytkowników szerokopasmowego Internetu.

UPC podał, że na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła 1.732.000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70.900.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.

VOTUM

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Votum - podała KNF w piątkowym komunikacie.

Prospekt został zatwierdzony w związku z ofertą publiczną 1.000.000 akcji serii A, 2.000.000 akcji serii B oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie 10.000.000 akcji serii˙A, 2.000.000 akcji serii˙B, 2.000.000 praw do akcji serii˙B do obrotu na rynku regulowanym.

Oferującym akcje jest WDM.(PAP)

jru/ bas/ gsu/ asa/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)