Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek godz. 21

0
Podziel się:

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek 25 października godz. 21

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek 25 października godz. 21

KONSORCJUM MARKI POZNAŃ

We wtorek rozpoczęło działalność Konsorcjum Marki Poznań, skupiające 21 uczestników pionierskiego projektu marketingowego, zainicjowanego przez stolicę Wielkopolski.

Marki, które podpisały porozumienie i współtworzą Konsorcjum Marki Poznań, to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań - Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, NIVEA, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.

"Poznań chce być kontrapunktem dla Warszawy. Biznesową alternatywą, która, dzięki nastawieniu na biznes i rozwój, będzie cały czas przyciągać najlepszych. Jestem pewien, że skład Konsorcjum Marki będzie się regularnie powiększał. Inne państwa chętnie podejmują współpracę z markami - symbolami, dzięki którym podkreślają swoją tożsamość i cechy narodowe. Polska także ma takie marki, cieszymy się, że tak wiele z nich ma siedzibę w Poznaniu" - powiedział prezydent Poznania Ryszard Grobelny.

Przez 12 miesięcy członkowie konsorcjum będą podejmować wraz z miastem wspólne działania promocyjne. Współpracę w ramach Konsorcjum Marki symbolizować będzie logotyp "Made in Poznań".

Rozmowy z potencjalnymi partnerami Konsorcjum Marki Poznań trwały od maja 2011. Z 27 firm, którym zaproponowano udział w projekcie, do Konsorcjum przystąpiło 21.

"Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. To dowodzi, że pomysł jest trafiony, zaś korzyści dla marek - wymierne i atrakcyjne" - powiedział PAP Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.

Pierwszą inicjatywą Konsorcjum jest kampania Allerogal, prowadzona przez miasto i firmę Allegro, w ramach której można zamówić przez internet tradycyjne poznańskie rogale świętomarcińskie z certyfikatem jakości "Made in Poznań".

Jak zapowiadają organizatorzy przedsięwzięcia, wkrótce 10 marek weźmie udział w akcji "Poznań Przyciąga Najlepszych", w ramach której ufunduje nagrody dla najlepszych absolwentów szkół średnich, chcących studiować w Poznaniu.

ZA PUŁAWY

Zysk netto Zakładów Azotowych w Puławach w roku obrotowym 2010/11 zakończonym 30 czerwca 2011 roku wyniósł 279,4 mln zł, a nie 296,6 mln zł, jak raportowała spółka wcześniej - podały Puławy w korekcie raportu.

W samym czwartym kwartale roku obrotowego 2010/11 zysk netto Puław wyniósł 102,9 mln zł, a nie 120 mln zł jak raportowano wcześniej.

Spółka podała, że korekta raportu wynika z korekty wyceny nabytych aktywów i przejętych zobowiązań w związku z trwającym procesem rozliczania transakcji zakupu udziałów w Gdańskich Zakładach Nawozów Fosforowych "Fosfory".

"Jednocześnie Zarząd Spółki wskazuje, iż proces rozliczenia transakcji nadal trwa, a ostateczne wyniki rozliczenia mogą ulec zmianie w stosunku do prezentowanych w niniejszym raporcie" - napisano w komunikacie.

W korekcie spółka nie zmieniła raportowanego wcześniej poziomu przychodów ze sprzedaży w roku obrotowym 2010/11 na poziomie 2,88 mld zł. (PAP)

seb/ rpo/ kpr/ je/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)