Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu": Banki pobiły się o reklamę

0
Podziel się:

W lutym siedem banków ruszyło równocześnie z kampaniami rachunków
osobistych. Popyt był tak duży, że Polsat i TVN musiały zredukować zamówienia nawet o 70 proc. -
informuje "Puls Biznesu". W tej sytuacji zyskały mniejsze stacje.

W lutym siedem banków ruszyło równocześnie z kampaniami rachunków osobistych. Popyt był tak duży, że Polsat i TVN musiały zredukować zamówienia nawet o 70 proc. - informuje "Puls Biznesu". W tej sytuacji zyskały mniejsze stacje.

Na początku stycznia oglądaliśmy reklamy trzech banków (BZ WBK, BGŻ, Bank Pocztowy), a w drugiej połowie już sześciu. Od lutego regularnie prezentuje się w telewizji siedem banków. Zdaniem cytowanego przez gazetę przedstawiciela banku, ta reklamowa bitwa o klientów żadnemu bankowi nie wyszła na dobre. Po prostu spoty emitowane w tym samym czasie i dotyczące tego samego produktu wzajemnie się znoszą.

Nie mniej BZ WBK w dwa tygodnie od startu kampanii z udziałem Gerarda Depardieu otwiera do 2,5 tys. rachunków dziennie. (PAP)

sto/

banki
wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)