Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UOKiK: Canal+ Cyfrowy wprowadzał klientów w błąd

0
Podziel się:

#
dochodzi komentarz Canal + Cyfrowy
#

# dochodzi komentarz Canal + Cyfrowy #

27.08. Warszawa (PAP) - Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spółka odwołała się od decyzji UOKiK.

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, którzy wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości Prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235 tys. 266 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca może odwołać się do sądu.

P.o. dyrektora ds. PR Canal+ Cyfrowy Michał Stryjecki poinformował PAP, że spółka odwołała się od decyzji UOKiK. "Postępowanie trwa, do czasu jego zakończenia nie komentujemy tej sprawy" - zaznaczył.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych. (PAP)

luo/ je/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)