Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wrocław: Kampania promująca otwartość na kulturową różnorodność

0
Podziel się:

Promowanie wśród młodych wrocławian otwartości na różnorodność kulturową to
główny cel zainaugurowanej w czwartek kampanii społecznej WrOpenUp. W inicjatywie biorą udział:
magistrat, organizacje pozarządowe oraz międzynarodowe firmy działające we Wrocławiu.

Promowanie wśród młodych wrocławian otwartości na różnorodność kulturową to główny cel zainaugurowanej w czwartek kampanii społecznej WrOpenUp. W inicjatywie biorą udział: magistrat, organizacje pozarządowe oraz międzynarodowe firmy działające we Wrocławiu.

Kampania skierowana jest do uczniów wrocławskich szkół, studentów i obcokrajowców mieszkających w stolicy Dolnego Śląska.

Jak powiedziała w czwartek na konferencji prasowej prezes Fundacji WrOpenUp Aneta Długopolska-Mikonowicz, głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie platformy wymiany myśli i doświadczeń, która ułatwi kontakt z osobami pochodzącymi z odmiennych kultur.

"Chcemy przez to zachęcić młodzież do otwartości, do odkrywania różnorodności, która jest we Wrocławiu obecna" - mówiła Długopolska-Mikonowicz.

Głównym elementem WrOpenUp będą warsztaty z kompetencji międzykulturowych oraz konkurs, którego uczestnicy będą tworzyć własne kampanie promujące otwartość na inne kultury. Ich zadaniem będzie również promocja stworzonej kampanii w rożnych formach przekazu.

"Proponujemy tworzenie audycji radiowych, pisanie artykułów, tworzenie komiksów czy innych form artystycznych, na przykład murali" - mówiła Długopolska-Mikonowicz. Publikowanie prac konkursowych ma się odbywać również na portalach społecznościowych.

Kampanie tworzone w ramach konkursu będą oceniane, a autorzy najlepszych wyjadą na wycieczki m.in. do Maroka. Nagrody ufundują międzynarodowe firmy działające we Wrocławiu, które włączyły się do tej inicjatywy. Pierwsza edycja przedsięwzięcia zakończy się w czerwcu 2013 r.(PAP)

pdo/ mlu/ mow/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)