Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu 2012

0
Podziel się:

Jacek Furman z firmy Aflofarm Farmacja Polska zwyciężył w Konkursie Dyrektor
Marketingu 2012 r., którego wyniki ogłoszono w piątek wieczorem w Gdańsku podczas gali kończącej
Mediarun Festival, imprezy dla liderów biznesu i marketingu.

Jacek Furman z firmy Aflofarm Farmacja Polska zwyciężył w Konkursie Dyrektor Marketingu 2012 r., którego wyniki ogłoszono w piątek wieczorem w Gdańsku podczas gali kończącej Mediarun Festival, imprezy dla liderów biznesu i marketingu.

W kategorii NGO, w której przyznawane są nagrody dla organizacji pozarządowych, wygrał Jakub Marczyński ze Stowarzyszenie Wiosna.

Była to trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Oprócz tych dwóch nagród wręczono także laury Osobowości Marketingu Roku.

Jak poinformowała PAP Annamaria Sobierajska, reprezentująca organizatora Mediarun Festival, nagrody Osobowości Marketingu Roku otrzymali: Marta Życińska z PZU. S.A. za "rebranding roku", Grzegorz Filipek z Oknoplast za "wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych", Łukasz Kościuczuk z Fundacja Synapsis za "innowacyjne działania w mediach", Gabriela Antczak ze spółki Kupiec za "wyjątkową efektywność przy niskim budżecie", Wojciech Bortkiewicz ze Stock Polska za "Thinking outside the box", Ariel Maciaszek z firmy Tani opał za "Młody Wilk-Odkrycie roku", Jacek Maciejewski ze Stowarzyszenia Rak'n'Roll. Wygraj Życie! za "wyjątkową efektywność społeczną" oraz Natalia Załęcka z Getin Nobel Bank za "innowacyjne wykorzystanie nowych technologii".

W kapitule konkursu zasiadało 37 osób, w tym m.in. eksperci branżowi, laureaci poprzednich edycji, sponsorzy i przedstawiciele mediów.

W komunikacie prasowym prezes spółki Mediarun Paweł Netczuk podkreślił, że misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest "nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu". "Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wyniki finansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek" - wyjaśnił.

W trakcie Mediarun Festival, który odbywał się od środy w siedzibie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na wyspie Ołowianka, uczestniczyło kilkaset osób, liderów biznesu i marketingu z Polski i zagranicy. Podczas imprezy prezentowano najnowsze trendy w zarządzaniu i marketingu. Jednym z gości była wiceprezydent firmy Facebook Carolyn Everson. (PAP)

rop/ rda/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)