Według przedsiębiorców proponowane rozwiązania będą bardzo uciążliwe dla klientów. A pracownikom nic nie dadzą.
4 mld zł przychodów ma Ikea w Polce. Z tego 6 proc. ze sprzedaży internetowej. Szwedzka sieć planuje rozwój tego kanału i większy nacisk na mniejsze placówki bliżej centrów miast.
Ciągle nie znamy nazwy nowego właściciela marki odzieżowej Simple, którą jakiś czas temu na sprzedaż wystawiła spółka Gino Rossi. Z wyścigu o przejęcie wycofała się firma OTCF.
Projekt nie jest na razie dostępny, może jednak dotyczyć uszczelnienia ograniczeń handlu w niedzielę.
Gdańska grupa odzieżowa LPP podsumowała wyniki sprzedaży za trzeci kwartał. W miesiącach letnich udało jej się poprawić statystyki praktycznie na każdym polu. Rośnie sprzedaż, zyski jak i liczba salonów.
Piotr i Paweł ma już tylko 98 sklepów. Od początku roku sieć zamknęła 44 placówki i sprzedała osiem. To jednak nie koniec - już wiadomo, że spółka pozbędzie się niebawem kolejnych placówek.
Jeśli deklaracja Wojciecha Kruszewskiego, prezesa Lewiatan Holding, zostanie spełniona, to przychody sieci przekroczą 12,5 mld zł. Skąd ten optymizm, przewidujący 10 proc. wzrost, w czasach kiedy handlowcy narzekają na niehandlowe niedziele?
W kraju nad Wisłą słynącego ze swoich jabłek, miała się dokonać alkoholowa rewolucja. Polacy mieli z piwa, wina i mocniejszych alkoholi, przerzucić się masowo na delektowanie się trunkiem z tych owoców. Rodacy stawiają jednak na piwo, a producenci cydru narzekają, że rząd nie wspiera ich w tej narodowej przemianie.
Największy polski producent obuwia ma za sobą trudne lato. Pomimo znaczącego wzrostu sprzedaży, CCC nie zarobiło "na czysto" ani złotówki. Sieć rozrasta się, także za granicą.
Polska sieć marketów godni Biedronkę. Od stycznia do września otwarto 120 nowych sklepów z logiem Dino. We wszystkich Polacy zostawili do września ponad 4 mld zł. Porównywalna sprzedaż rośnie w tempie ponad 12 proc.