Obie strony milczą na temat wartości kontraktu reklamowego, który został zawarty na kilka lat.
Hipermarkety pełne pułapek. Klienci wpadają w nie i zostawiają więcej pieniędzy niż by sobie życzyli.
Wbrew powszechnym opiniom skuteczna reklama nie musi być droga.
Spójnej strategii rozwojowej pilnie potrzebuje też Warszawa, uważa Jacek Sadowski, prezes firmy specjalizującej się w marketingu miast.
Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom.
Blisko 230 tysięcy fanów na Facebooku i setki tysięcy odsłon na YouTube. Badania z czerwca ubiegłego roku wykazały, że TP ma najlepszy wizerunek w historii.
Klienci mogą spodziewać się wielu innowacyjnych ofert, ale żadna nie utrzyma się długo, prognozuje prezes Krzysztof Rosiński.
Tylko Żywiec reprezentuje Polskę na liście 20 najlepszych marek na naszym rynku.
Wydanie bonu należy traktować jak przekazanie określonej kwoty pieniężnej, a taka czynność jest neutralna na gruncie podatku od towarów i usług.
Marketing bezpośredni wykorzystujący wiadomości mailowe, sms-owe czy głosowe to jeden z najtańszych i zarazem najefektywniejszych sposobów promocji.