Coraz więcej firm zgłasza do rejestracji w urzędzie patentowym nazwy. W przypadku sloganów świadomość możliwości ochrony prawnej i wynikających z tego korzyści wciąż jest niewielka.
Do jego poprzednich edycjach zgłoszono ponad 600 reklam.
Najbardziej skuteczne rozwiązanie to rejestracja na do-not-call list.
Seksowne bikini dla ośmiolatek to nic. Istnieją reklamy adresowane do dzieci, które jeszcze się nie narodziły.
Łatwy dostęp do internetu i zwiększona aktywność w mediach społecznościowych sprawiają, że niemal każdy może dotrzeć z informacją do pożądanej grupy odbiorców.
System RTD w ciągu ułamka sekundy wygeneruje dla konsultanta call-center podpowiedź o najlepszej ofercie, która będzie zyskowna dla operatora i atrakcyjna dla klienta.
Może warto pomyśleć o nazwie i marce wspólnej dla polskiej wódki z ziemniaka, bo jest ona łatwiejsza do lansowania, niż kraj pochodzenia.
Dobra reklama nie musi być jednak droga. Nowoczesne narzędzia promocyjne pozwalają osiągnąć wymierne efekty, bez konieczności ponoszenia znacznych wydatków.
Podawane przez koncern Ferrero informacje wprowadzają klientów w błąd - orzekł sąd.
Firmy coraz częściej zachęcają internautów do współtworzenia produktów. Skutki bywają tragiczne.