- Nikt na świecie nie ma takiej technologii. Możemy na niej świetnie zarobić, ale trzeba się spieszyć - mówi Janusz Wróbel, prezes przedsiębiorstwa.
W Dialogu już poleciały głowy. -Wszystko dla dobra klientów - tłumaczy prezes Mirosław Godlewski.
Elektroniczny dziennik uczniów kosztuje szkołę od 3 do 10 tys. zł rocznie. Mimo że z programu korzysta zaledwie 40 placówek, Bartosz Sobolewski jest przekonany, że Dziennikus.pl to przyszłość edukacji.
- Ostrożnie dobieramy klientów, bo zależy nam na kameralnej atmosferze i dyskrecji - mówi Wojciech Bieńkowski z rady nadzorczej firmy.
Przedsiębiorstwa mają duże możliwości do samofinansowania inwestycji, jednak problemem nadal jest brak chęci do inwestowania.
Dla managerów wysokiego szczebla nie liczy się cena, ale czas - mówi Maja Ważniewicz, która pośredniczy w zakupie i wynajmie samolotów.
Galopujące ceny benzyny, podwyżka akcyzy na paliwo, opłaty za autostrady - transport drogowy staje się coraz mniej opłacalny. Artur Jadeszko, prezes spółki logistycznej tłumaczy, jak utrzymać się w branży.
To pierwsza taka firma w Polsce. - Dbamy o dobrze pojętą elitarność - zastrzega kierowca.
Magdalena Dulczewska na kredytach dla małych firm tylko w tym roku zamierza zarobić milion złotych.
Polacy nie boją się utraty pracy. Co więcej, są zawody, których nikt nie chce wykonywać - mówi Kajetan Słonina, prezes znanej agencji rekrutacyjnej.