Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

BPH – ekspansja w internecie

0
Podziel się:

BPH zamierza zwiększyć liczbę klientów indywidualnych korzystających z bankowości internetowej z obecnych 13.000 do 23.000 osób na koniec br.

BPH wydał do tej pory 4,5 mln zł na stworzenie systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych (tegoroczne inwestycje w tym sektorze mają wynieść 2 mln zł).

Osiągnięcie granicy 24.000 klientów w bankowości internetowej w ciągu trzech lat spowoduje zwrot poniesionych nakładów. BPH nie zamierza wydzielać bankowości internetowej jako osobnego podmiotu, ponieważ od początku była ona planowana jako alternatywna forma dostępu do tradycyjnego konta bankowego. Zdaniem wiceprezesa BPH system bankowości internetowej BPH Sez@m, po zakończeniu procesu planowanej integracji BPH z PBK stworzy możliwość obsługi klientów obu banków i może stać się platformą internetową wykorzystywaną w nowej instytucji bankowej.

Internetowe rachunki bankowe są coraz bardziej popularne. Systemy internetowego dostępu do rachunku działają już w BPH, Fortis Banku, Handlobanku i Lukas Banku, Pekao, WBK. Liderem w tym segmencie jest WBK (z usług bankowości internetowej korzysta ponad 40.000 klientów). Duże szanse na silną pozycję w tym segmencie ma mBank, wirtualny bank stworzony przez BRE Bank (obecnie w mBanku założono już ponad 25.000 rachunków internetowych).

internet
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)