Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wakacyjny konkurs w Raiffeisen Bank Polska S.A.

0
Podziel się:

Pierwsze wakacje od czasu wprowadzenia oferty dla klientów indywidualnych Raiffeisen Bank Polska S.A. postanowił uczcić oryginalnym konkursem.

Każdy, kto w okresie od 20 lipca do 10 września 2001 roku otworzy konto lokacyjne w Raiffeisen Bank Polska S.A., wpłaci minimum 7 000 złotych i utrzyma na rachunku tę kwotę przez minimum 3 miesiące od daty otwarcia konta, ma szansę pojechać na egzotyczną wycieczkę.

Aby wziąć udział w konkursie należy ponadto wypełnić kupon i wysłać go w terminie do dnia 10 września 2001 roku na wskazany adres, wraz ze zdjęciem wykonanym podczas wakacji. To właśnie wakacyjne zdjęcia nadesłane przez klientów Banku będą decydować
o wygranej. W dniu 11 grudnia 2001 komisja konkursowa, w skład której wejdą między innymi przedstawiciele Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz artysta fotograf, wybierze 16 zdjęć.

Autor najlepszego zdjęcia w nagrodę będzie mógł, wraz z osobą towarzyszącą, wybrać się w egzotyczną podróż. W zależności od upodobań, może wybrać się w rejs luksusowym statkiem wokół Karaibów i odwiedzić wyspy archipelagu lub pojechać na pełne przygód safari w Afryce.

Autorzy 5 zdjęć, którzy zajmą drugie miejsce, otrzymają kamery video. Natomiast za zajęcie 3 miejsca na 10 fotografów-amatorów czekają aparaty fotograficzne.

Przekazanie nagród w konkursie odbędzie się tuż przed świętami, 18 grudnia 2001r.

Ponadto każdy, kto w okresie od 20 lipca do 10 września 2001 roku otworzy konto lokacyjne w Raiffeisen Bank Polska S.A., wpłaci minimum 7 000 złotych i utrzyma na rachunku tę kwotę przez minimum 3 miesiące od daty otwarcia konta otrzyma prezent - etui na okulary Nino Cerruti.

Podstawowe zasady konkursu są opisane w kuponie konkursowym, a pełny tekst regulaminu przekazywany będzie przy zakładaniu konta lokacyjnego w Raiffeisen Bank Polska S.A., a także pod numerem infolinii 0 801 602 801 lub 549 99 00 oraz na stronie internetowej www.raiffeisen.pl

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)