Od poniedziałku ponad 2 miliony Klientów mBanku będą mogły korzystać z ulepszonego, bardziej intuicyjnego systemu transakcyjnego.
Najbliższe wdrożenie jest początkiem gruntownych zmian serwisu transakcyjnego mBanku, które rozłożone zostały na okres około dwóch lat.
Zmiany w systemie obejmą nawigację, uproszczenie dostępu do kluczowych i najczęściej wykonywanych operacji. Bank chce uprościć dostęp do informacji oraz wprowadzić wygodniejsze wykonywanie przelewów dzięki funkcji _ Odbiorcy zdefiniowani _. Dzięki wdrożeniu znacznie łatwiejsze stanie się także zlecanie przelewów do ZUS i wypełnianie formularzy zwierających daty.
Od połowy maja br. mBank prowadzi kampanię informacyjną, skierowaną do Klientów. Zawiadamia w niej szczegółowo o zmianach, które zostaną wprowadzone. Zapowiedzi zostały przez Klientów przyjęte pozytywnie.
Zapowiadane, gruntowne zmiany zostaną wprowadzone w nocy z 13 na 14 czerwca br. Będzie to jedno z większych wdrożeń w historii serwisu transakcyjnego mBanku. Wymaga ono dziewięciogodzinnej przerwy w dostępie systemu transakcyjnego, o czym mBank powiadamia swoich Klientów od maja.