Udostępnij Konkurs na: 
WYNIKI KONKURSU. GRATULUJEMY ZWYCIĘZCOM!
DEFINICJE
Social Footprint, pokazuje całkowity "odcisk stopy" jaki pozostawia po sobie marka w serwisach społecznościowych. Wartość tego wskaźnika prezentuje sumę wszystkich interakcji będących efektem działań marki w badanym okresie. Są to komentarze, polubienia i udostępnienia treści na Facebooku, komentarze, 1 i udostępnienia na Google, komentarze, oceny "lubię" i "nie lubię" na YouTube, komentarze i polubienia na Instagramie oraz polubienia, retweety, odpowiedzi i wspomnienia danego profilu na Twitterze.

Followers = suma osób śledzących wszystkie profile społecznościowe.
Nagrody
Wygraj 2 x 5000 zł oraz
tablety Lenovo z Intel Inside
Kto ocenia
  • Tomasz Bonek

    Redaktor Naczelny Money.pl
  • Adam Maciejewski

    Prezes GPW w Warszawie
  • Leszek Czarnecki

    Przewodniczący RN
    Getin Holding S.A.
  • Grzegorz Dzik

    Prezes Impel S.A.
  • Ryszard Grobelny

    Prezydent Poznania
  • Leszek Niemycki

    Wiceprezes Deutsche Bank
    Polska S.A.
  • Krzysztof Jonak

    Dyrektor Regionalny Intel S.A.
    w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Mariusz Cholewa

    Prezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A.
  • Rafał Dutkiewicz

    Prezydent Wrocławia
  • Sławomir Żygowski

    Prezes Nordea Bank Polska S.A.